lördag, september 24, 2005

Swallowed In The Sea

det kanske är lägligt att lära sig lite franska nu när man äntligen har bokat en resa till PARIS!
haha, åååh. jag vaknade idag (märk väl att jag inte vaknade i morse) och kände hur glad jag är att det snart blir lite 'Bonjour' o.s.v. :)



Ni lyssnar väl på Coldplay?
gör ni det inte blir jag, och även pio, ganska besvikna på er. bra musik skall lyssnas på och uppskattas. Coldplay är perfekt för sådant.
ett hett tips är ju typ Fix You, eller Swallowed in the sea, Yellow (eller varför inte Square One?).
Speed Of Sound är bra, men inte den bästa. Så tro inte att Coldplay bara är det som spelas på radion.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Eke jag kan inte sova :) Lyssnar på Coldplay... åh tänker på Paris :) KRamis

sön sep. 25, 01:02:00 fm  
Blogger vandrarvild sa...

coldplay är bra, men deras senaste skiva, är det inte lite seg?
Hoppas din paris-resa blir av nu , trots kravallerna

mån nov. 07, 10:38:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida