söndag, september 25, 2005

A Message

Jag måste ju helt klart sälja ut grejer på Arcus loppmarknad i år. Jag har så mycket grejer som jag vill bli av med, och som jag är övertygad om att jag skulle kunna få nån femtiolapp för iaf.

The Hardest Part... Coldplay, som sagt.


tänk vilket bråk det kan bli över en studentmössa. haha. ja. det är ju också ganska kul vilka som tar ansvar för att utforma den:
'ÄzPetRee E 200SEXzz'. - Och det skulle inte förvåna mig.


Paris hägrar. Det känns så perfekt. Det känns så otroligt lägligt och passande.
Baugette, Suflette, Piruette, Bidé, Marmelade. - Och mer ska jag lära mig.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

sön sep. 25, 01:15:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida