söndag, januari 06, 2008

And Betty when you call me, you can call me Al

Yes. Var iväg till Sterling igår med Emmoth. Hade lite förfest med Daft Punk i talarna. Tog en taxi från vänorts till porsöcentrum, inte särskilt långt, men tillräckligt långt för att inte gå. Gick till Jannie och Marcus och satt där och snacka lite. Anton och Mathias och några till var där. Alla där skulle iväg på nån förfest inne i stan ovanför O'learys så vi följde med. Stannade till förbi Sterling på vägen för att hämta skumpan som vi hade glömt. Synd också att jordgubbarna försvann någonstans på vägen som en gåva till Jannie. haha. Men hon förtjänar dom. For i alla fall in till stan. Kan ha varit den högsta lägenheten jag varit i. Sanslöst. Anyway. Vi var inte där så länge. Förstod på slutet att det var en Löjtnant som bodde där - Stort för de två NBG-medlemmarna och mig.

Så vi tog oss ner till magma i alla fall. Och det kan, om möjligt, ha varit lika dött som Cleo kvällen innan. Vi satt och hoppades på bättre tider nån halvtimma. Dom kom aldrig. Så jag föreslog Grace istället. Så blev det. Där var det lite mer högtryck. Träffa Daniel Holmgren. Trevligt, trevligt. Och runt 02.30 så gick jag och Emmoth till Tasty. Tog 6ans hem, föll i sängen och såg på nått vänner-avsnitt.

Vaknade nyss. Är sugen på kinamat.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Erik, jag förtjänar ALLA jordgubbar i hela världen :) Kika förbi någon dag så ser vi film! tjo :)

ons jan. 09, 09:59:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida