lördag, januari 05, 2008

Fan va trevligt. Simon tipsade om lite nya artister. Bl.a. Sigur Rós. Intressant. Bra av det jag hört hitintills.

I alla fall. Var hos Samuel och Kristin ikväll på en liten fest. Jag, Kristin, Sandra och Emelie var sedan ut på Cleo. Nu, 00.39, är jag hemma. Det var 0 och inga människor på Cleo i princip. Trevligt ändå. Kände mig lite taskig när jag lämnade folket där inne i tomrummet.

På Torsdagen och Fredagen har jag jobbat på Ica Maxi. Där om någon stans trivs jag. Det är så sjukt mycket roligare att jobba där än på alla andra ställen jag testat på. Folket, människorna, kunderna. En gubbe bjöd mig på 2st Läkerol idag för att han var så nöjd över att jag visade honom vars limmet och eltejpen var. Jag menar. Bara en sån sak. Det gör ju ens dag.

Dagens stora minus går ju till mig själv som inte varit duktig nog att fara ut och springa sen jag muckade. Eller nån gång har jag ju varit och löpt. Men om det fortsätter såhär så kommer det gå åt helvete framöver. Så på måndag blir det att köpa träningskort på inpuls. Då kan man springa lite även om det är halt ute. - Vilket det är hela jävla tiden nuförtden (förbannade klimatändringar)


Nevertheless. Fredagen är över - Over and out.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jag minns när Linus var besatt av Sigur. Det var tider det.

lör jan. 05, 07:26:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida