fredag, december 16, 2005

Juletider

Julmaten sätter sig verkligen.
Det blir lite long distance running nu när lovet börjar. verkligen alltså.

Vi får iaf lön den 22, så att vi ska kunna köpa julklappar. Ibland är han som snäll ändå Tomas. Jazz-gubben.


Jag köpte nyss en Mp3 på internet.
En Jens of Sweden (jag gillar dom).
den kommer om 3 dagar.
Då kan jag ju passande nog ge tillbaka mammas mp3 till henne, haha.
Låntidslån, långtidslån.


Hade jag inte haft skor så det räcker nu så hade jag köpt dom här:
http://se.zoovillage.com/store/productdetail.asp?CategoryID=0&BrandID=82&DisplayItemID=17030&Position=10&ListType=1

Fruktansvärt snygga! :)


Godnatt

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Köp skorna de är assnygga!!! :)

fre dec. 16, 08:50:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida