fredag, december 09, 2005

I'm John McClane, and I'm gonna fuck you up

För att Pio inte skall bryta kontakten med mig för alltid så måste jag väl skriva några rader här :)

Sitter och ser på Coldplay - Live 2003, på datorn.
Mammas nya bärbara dator med trådlöst internet är helt underbar.
Det är ju sånt här man ska köpa för sina pengar. Och kanske nån bra skiva också, haha.

Appropå bra skivor så har jag faktiskt köpt några stycken nyligen:
Back to bedlam
Get Lifted med John Legend
Fix You singeln med Coldplay, där två extraspår och Fix You-videon är med.


Get Lifted skivan är ju bara att starkt rekomendera till alla!



Och snart är det jul.
Jag har redan ätit 4 julbord på jobbet.
När inte ens köttbullarna eller Dicks (Dick som förövrigt är C(K)ock) mörka sirapslimpa lockar längre så är det hemskt.
Vad ska man nu längta till när man jobbar? :P



Ikväll ska jag jobba. Skulle tydligen laga pyttipanna till Luleå Hockey. Det ni.
Fatta vilken makt jag kommer besitta. Kan ju förstöra hela säsongen genom lite laxermedel eller sådär, haha :)


Nä, nu måste jag gå och vädra i vardagsrummet, hela huset luktar målarfärg!
Tjosvejs

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Haha, tur för dig att jag inte bröt kontakten med dig :) Jag älskar ditt bloggande :) Kramiz

ons dec. 14, 07:48:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida