fredag, januari 11, 2008

Cursed missed opportunities

Jag måste säga att jag gillar min tandläkare. Han har fan skön stil.
"Det är som jag brukar säga med slalom, man kan alltid bli bättre" - standardrepliken.
Har varit iväg och dragit visdomstand nummer 3. Tand nr. 4 drar jag om två veckor. Efter det har jag alltså 4 tänder mindre i munnen än vad man borde ha. Klokt? Ja tandläkaren tyckte i varje fall att jag lika gärna kunde ta bort alla eftersom två utav dom växte snett.

Efter det gick jag förbi banken och bokade in en tid för att fixa i ordning inför kosovo, så att lönen hamnar på säkra men dock ändå hoppfulla fonder.

Har varit och tränat 3 ggr på Inpuls den här veckan. Löpt på banden i huvudsak. - Kanske bara är jag som tycker det är kul också? Gillar stället nu när det är i gamla biblioteket. Fria vikterna är ju i samma rum som vi satt i när vi vann resan till New York för 2,5 år sedan. Slog mig när jag vandrade runt där.

Imorgon ska jag få jobba 10-19 på Maxi (Maxi Ica Stormarknad - Lite mer för pengarna). Kom förbi vettja. Vi har ohyggligt bra priser på det mesta. haha. (köttfärs i synnerhet).

Toora Loora, Toora Loo-Rye-Aye
And we can sing just like our fathers - Come on Eileen

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida