torsdag, januari 17, 2008

vad gör jag uppe den här tiden?
You tell me.
men på riktigt. jag börjar läsa och titta runt och fixa
och lalla och fippla. sen tittar man ner snett höger på
skärmen, och så är klockan 04.13. fuck, fuck, fuck.
jag ska jobba imorgon. jag hade tänkt träna imorgon (eller
ja, idag med andra ord) - hur pigg lär jag vara om jag
hinner sova max 5 timmar? Nja inte så värst. för det
har jag lärt mig, mat klarar jag mig utan. det är
chill dill. jag tappar inte humöret nämnvärt, eller
orken för den delen, men får jag inte sova, då är
det kört.



tv är värdelöst efter 01.00. jag betalar ändå
tv-licens-avgiften med glädje den dagen jag flyttar
hemifrån, men john lithgow i en 1800-tals rulle
där han sparat ut pipskägg, mjaaa, tur att man får
valuta för pengarna när janne josefsson kikar fram
i rutan och synar kött m.m.

Wrigley's xylitol Extra melon flavoured sugarfree gum,
'du tuggar ju alltid dom här' - jajjamensan. jag är en
räv i tuggummibranschen. belive me

sen var vi så 90-tal i huset idag att vi käkade tacos.
hysterin att alltid äta tacos så fort det är någon
gathering har jag svårt för. det är ju gott, speciellt
om man fixar lite avocados och stuff (och har 1,5 liter
salsa i skafferiet som man fick av pio & jonas i julklapp),
men for crying out loud, stek på en fläskfilé eller gör
en bättre fiskrätt. - är det bara jag som håller på att bli gubbe?

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

It's all about Seinfeldt!

tors jan. 17, 09:58:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

It's all about Seinfeldt!

tors jan. 17, 09:58:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida