måndag, april 07, 2008

Snapple?

Dåså. Nu är det inte många timmar kvar innan jag åker. Om 1 dygn är jag i stockholm. Om 2 dygn sover jag nere på Camp Victoria. Det känns skönt att äntligen få göra det här som jag längtat efter så länge. Framförallt längtar jag efter värmen. Prognosen säger +23 grader på Tisdag. Makalöst. Magiskt. Tur att vi har sommar-M90 och Peter Pan-dojjor.

Ser på Seinfeld just nu. Fan vad jag kommer sakna sena kvällar med Seinfeld eller Vänner. Conan eller Leno. Scrubs och Spin City. Att käka Kellogs Black & Blue Berries till frukost eller springa på gymmet och se ut över färjan och vattnet.

The show is about nothing!
Nothing?
NOTHING!

Gnarls Barkleys nya skiva var inte lika bra som jag trodde att den skulle vara. Fast det tar ju ofta ett tag innan man fastnar för låtarna. Får väl återkomma med en ny recension senare när jag lyssnat in mig på den. haha.

Sökes: 1 000 000 000
Finnes: 300 .. Ell... Nä. Det får räcka. 300

Sköt om er.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Saknar dig redan. Men vi ses ju snart. Peter Pan skor och en härlig bränna låter inte helt fel. Manhands. Kram!

mån apr. 07, 08:17:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida