tisdag, januari 22, 2008

Så var man då äntligen helt visdomstandlös.
Sista tanden i underkäken räknades som ett mindre
kirurgiskt ingrepp enligt journalkopian. Med andra ord
så får jag inte ge blod på 3 månader om man ska följa
reglerna. Så det kan bli.

Dessvärre jobbade jag igår direkt efter att jag kom från tandläkaren.
och på riktigt, det ska man fan inte göra. alldeles svullen, bedövad,
blödandes, dizzy & smärtpåverkad. obehagligt det där.

gjorde mig en riktigt god pasta med tomatsås nyss. så runt 20.00
tänkte jag åka och träna. att springa ett 'alpiint pass' är fan
kul har jag kommit på. det blir en liten krydda på löpandet i övrigt.

och mitt fucking-jävla-internet som kopplar ifrån sig hela tiden.
Vad gör man? Har Lennart ett finger med i spelet?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida