torsdag, januari 24, 2008

Igår var jag på banken i 1,5 timmar. Och imorgon ska jag dit igen.
Sanslöst så lång tid det tog - Och sanslöst så mycket jag hann fixa.
Är hädanefter stolt ägare av ett bankfack, haha.
Anlednigen är såklart att kunna ha arbetsintyg, betyg och stuff på ett
säkert ställe.



Monterade ihop en crosstrainer idag på jobbet, samtidigt som jag såg på
handbollen. Det var så spännande på slutet, att jag inte hann montera klart
alltsammans. Skall jobba kvällar hela nästa vecka. Räknar man antalet timmar
så är det med helgen inräknad lika mycket arbetstid som en vanlig full arbetsvecka.
Med andra ord så får jag en bättre lön från maxi också. Och då är det ju perfekt
att jag hittat ett kanonsparande på banken. Ni ser, det handlar om pengar i
slutändan - Även fast jag hatar att det är så.



Var och träna innan jobbet idag på inpuls. Oh my vad snö det var på gatorna.
Allvarligt seriöst - Kan vi inte bara få en normal vinter?


No soup for you

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida