söndag, juni 22, 2008

Midsommar & Medaljcermoni



Igår var det midsommarafton och NATO-medaljcermoni. Midsommarafton innebar ledigt - tro det eller ej. Ett tjeckiskt kompani tog över vårat AOR, så att vi kunde slappna av och njuta. Det blev tre öl och en snaps, midsommarstångsresande, sång, dans, volleybollturnering, femkamp och en riktigt trevlig mässkväll.

Idag har vi patrullerat gamla Kojlovica. Alla är släkt i byn. Alla har samma efternamn. Alla är lika lugna och trevliga.
Spelade fotboll med kidsen innan vi stack. - Dom vann.



Out.







2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hoppas du har det bra :)
Ses när du kommer hem!
Kram

mån juli 07, 11:44:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Erik, jag tycker du är dålig på att uppdatera bloggen nu när jag ska läsa den som en galning! Kolla in min också, jag har börjat skriva en innan jag drar samt under tiden jag pluggar :) Pussar & Kramar

ons juli 23, 04:36:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida